1.1 Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad Hea Hoog SA internetipoest tellitud kaupade ostu-müügilepingutele.
1.2 E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Hea Hoog SA (registrikood 90003781), asukohaga Merimetsa tee 1, Tallinn 10614 (edaspidi nimetatud „Hea Hoog“).
1.3 Hea Hoog on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest veebilehel www.heahoog.ee
1.4 Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
1.5 E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu.
1.6 Hea Hoog e-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Hea Hoog SA-le või tema koostööpartneritele.
7.2. Hea Hoog e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.
2. Kliendiks registreerimine
2.1 Kliendiks registreerimisel salvestatakse ostja andmed Hea Hoog andmebaasi ning ei ole vaja igal ostul uuesti sisestada.
2.2 Tellimuse täitmiseks kogutavat informatsiooni ei väljastata kolmandatele osapooltele. Kogutavad andmed on: Nimi, e-mail, mobiiltelefoninumber.
3. Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine
3.1 HeaHoog.ee kodulehel olevad toodete hinnad on eurodes.
3.2 Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
3.3 Ostu saab vormistada külalisena või ennast kasutajaks registreerides.
3.4 Olles välja valinud sobiva kauba, klikkige “Lisa ostukorvi”.
3.5 Tellima asumiseks klikkige “Ostukorvis” lingile “Vormista ost”.
3.6 Kui olete valinud sobiva tarneviisi, vajutage nuppu “Jätka”, seejärel saate valida makseviisi.
3.6.1 Kui tasute kauba eest pangalingiga, valige pank, kust soovite ülekande teha. Palume kasutada tellimusel märgitud viitenumbrit. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.
3.6.2 Ülekandega maksmisel, märkige selgitusse tellimuse number.
4. Kauba kättetoimetamine
4.1 E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järele tulles või valides ostukorvis meelepärase tarneviisi.
4.1.2. Kaubale järele tulemiseks veendu, et oled eelnevalt Hea Hoog esindajaga ka vastava kokkuleppe teinud. Pane tähele – kõiki tooteid kõikides töökeskustes ei ole.
5. Tellimuse täitmise tähtajad
5.1 Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub tellitavatest toodetest.
5.2 Kui tellitud kaubad on Hea Hoog laos olemas, väljastame need Teile järgneva tööpäeva jooksul.
5.3 Kui kaup ei ole Hea Hoog laos, on tellimise aeg sõltuvalt tootest 1-8 nädalat. Täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
5.4 Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uuel nädalal esimesel tööpäeval.
6. Tellimuse muutmine või tühistamine
6.1 Kui ostja on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes 14 päeva jooksul müügilepingust. Kui te ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud – teavitage meid sellest telefonil 5919 5929 või e-posti aadressil pood@heahoog.ee.
6.2 Kui tellitud kaup erineb e-poes nähtust või kaup ei vasta ostja ootustele, siis on õigus see kaup 14 päeva jooksul tagastada.
6.3 Tagastatav kaup peab olema pakendis, kasutamata ja müügikõlbulik.
7. Toote tagastamine.
7.1 Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on ostjale üle antud. 14 päevane tagastamisõigus ei laiene äriklientidele.
7.2. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab ostja esitama taganemisavalduse ja edastama selle e-posti teel: pood@heahoog.ee, või kadri.talva-ots@hoolekandeteenused.ee
7.3 Taganemisavalduses tuleb esitada järgmine info:
– tellimuse või arve number;
– kauba kättesaamise kuupäev;
– ostja nimi;
– tagastatava kauba täpne nimetus;
– võimalusel kauba tagastamise põhjus. Ostja ei ole kohustatud kirjeldama kauba tagastamise põhjust, kuid Hea Hoog kaupade ja teenuste kvaliteedi parandamiseks oleme tagasiside eest tänulikud.
7.4. Ostja peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kauba võib tagastada mõnda meie töökeskusesse või saates selle tagasi kokkulepitud viisil.
7.5. Taganemisõiguse kasutamise korral tagastab Hea Hoog ostjale kõik ostjalt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Hea Hoog sai teada ostja otsusest kaubad tagastada.
7.6. Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.
7.7. Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi seda kahjustama, mitte eemaldama silte jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest.
7.8. Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on Hea Hoog SA-l õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Hea Hoog ostjale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.
8. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine
8.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Hea Hoog vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.
8.2. Hea Hoog ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.
8.3 Hea Hoog ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
8.6. Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust Hea Hoog e-poe klienditeenindusega telefonil 59195929 või e-posti aadressil pood@heahoog.ee.
9. Vaidluste lahendamine
9.1. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.
9.2. Ostja ja Hea Hoog SA vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Hea Hoog on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.