Aprillis jõuavad poelettidele Anname Au kampaania sinilillemärgid, mis tunnustavad kaitseväe ja Kaitseliidu veterane. Sinililled valmisid Hea Hoog (SAHH) töökeskustes – kokku 25 000 rinnamärki, 6000 punutud käepaela ja 2500 sinilillega patsikummi.
„Anname Au kampaania toimub sellel aastal juba üheksandat korda ning Hea Hoog on olnud meiega algusest peale. Ei oskaks kampaaniat ilma teieta ette kujutada, sest olete kampaania üks väga oluline osa,“ rääkis Sinilille kampaania koordinaator Laura Milk Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingust.
Iga-aastast sinilillede tegemist ootavad ka meie meistrid töökeskustes üle Eesti, sest töö on tuttav ja toredate traditsioonide järgimine meeldib kõikidele. „Meie meistrid on kampaania heast eesmärgist teadlikud ja ootavad pikisilmi, et sinililli taas poelettidel näha – enda kätetöö nägemine teeb neile suurt rõõmu,“ jagab muljeid SAHHi tootmisjuht Epp Sõna, kes hindab kõrgelt pikaajalist koostööd.
„Sinilillemärk on kujunenud Eestis väga tähtsaks sümboliks ja usun, et Hea Hoog võib olla uhke, et see on valminud teie kätetööna. Kõik töötajad ja kontaktisikud on väga meeldivad ning usinad, tihti peavad tegutsema üsna kiire tempoga ja alati suudetakse meie soovid täita. Oleme tänulikud ja soovime ka edaspidiseks nobedaid näppe,“ on Laura senise koostööga rahul.
Sinililli saab osta 1-30. aprillini Selverist, Coopist, Apotheka apteekidest, Apollo raamatupoodidest, Karupoeg Puhhi poodidest, R-kioskitest, Myfitnessi spordiklubidest, annameau.ee e-poest ja naiskodukaitsjatelt üle terve Eesti.